Assistent Accountant (Breda, 32-40 uur, administratiekantoor)
Ben jij een ervaren assistent accountant met een afgeronde hbo-opleiding? Wil jij werken bij een informeel administratiekantoor waar vrijheid, verantwoordelijkheid en ondernemerschap centraal staan? Is persoonlijke aandacht jouw kracht en werk je graag direct met klanten? Lees dan verder!
Wat wij bieden
- Een afwisselende, fulltime baan (32-40 uur) met de vrijheid en verantwoordelijkheid van een ondernemer
- Een platte organisatie en familiaire omgang met elkaar en onze klanten
- Samenwerken met betrokken en deskundige collega’s
- Een goed salaris, passend bij jouw kennis, vaardigheden en ervaring
- Bonusregeling
- Pensioenregeling
- 25 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag en een tijd-voor-tijd regeling
- Zomerborrels, bedrijfsuitjes, kerstdiners en andere gezellige momenten samen
- Incompany trainingen, zodat je kennis altijd up-to-date is
- Cursussen en opleidingen die je persoonlijke en professionele ontwikkeling stimuleren
- Aandacht voor jouw inwerkperiode: je wordt gekoppeld aan een collega en wegwijs gemaakt in onze systemen en werkprocessen.
- Thuiswerkmogelijkheden (na je inwerkperiode)
- Reiskosten- en thuiswerkvergoeding
- Autonomie over je dagindeling en werktijden voor een goede werk-privébalans.
Wat ga je doen?
Als assistent accountant ben jij hét aanspreekpunt voor jouw klanten. Je staat ze bij met raad en daad en zorgt dat hun administratie perfect op orde is. Dankzij jou worden hun financiële zaken van A tot Z deskundig geregeld: van de boekhouding en fiscale aangiftes tot jaarrekeningen en tussentijdse rapportages. Zie je een kans waarmee jouw klanten hun voordeel kunnen doen? Dan maak je er direct werk van. Door oog te hebben voor hun persoonlijke situatie en je adviezen daarop af te stemmen, maak jij écht het verschil voor de ondernemer.
Wij werken in verschillende branches, waardoor jouw klantportefeuille zeer gevarieerd is. Van medici, stratenmakers, schilders en zzp’ers in de zakelijke dienstverlening tot aan MKB’ers in de agrarische sector, horeca en transport. Waar je voor de ene zzp’er alleen de btw-aangiftes en inkomstenbelasting doet, neem je voor een familiebedrijf misschien ook de jaarrekeningen en vennootschapsbelastingen uit handen. Het hangt allemaal af van de behoeften van je klant. Daarnaast werk je met het boekhoudpakket dat het beste past bij de sector en diensten van jouw klanten. Daardoor word je als assistent accountant bij A.C. Koijen & Partners vaardig in verschillende pakketten, zoals Yuki, E-boekhouden.nl, Exact online en Unit4.
Als ondernemend kantoor staan we altijd open voor jouw verbeterideeën. Heb je een goed voorstel voor ons beleid of werkprocessen? Dan krijg jij als kartrekker de ruimte om dit te realiseren!
Wat wij vragen
Naast bevlogenheid en enthousiasme om deze rol eigen te maken, vragen wij:
- Een afgeronde hbo-opleiding Accountancy, Bedrijfseconomie, SPD Bedrijfsadministratie of vergelijkbaar.
- Voldoende ervaring om zelfstandig een dossier op te pakken
- Je bent klantgericht
- Je bent accuraat
- Je kunt je werk goed structureren, plannen en organiseren
- Je kunt gemakkelijk schakelen tussen diverse dossiers
- Je bent analytisch: je kunt hoofd- en bijzaken scheiden, afwijkingen signaleren en verbanden leggen (bijv. tussen de inkomstenbelasting en jaarrekening of verbanden in de jaarrekening).
Word jij onze nieuwe collega?
Enthousiast geworden en wil jij als assistent accountant onderdeel worden van ons familiair bedrijf? Stuur dan jouw sollicitatie naar boekhouding@ackoijen.nl t.a.v. Norbert Heijblom (partner). Heb je vooraf nog wat vragen? Dan kun je ook mailen naar Norbert. We kijken uit naar jouw sollicitatie en reageren hier binnen een week op!
Over ons
Werken bij A.C. Koijen & Partners betekent werken in een divers team van 24 specialisten. Wij zijn van oorsprong een familiebedrijf en helpen ruim 50 jaar bedrijven met hun administratie, verzekeringen en belastingzaken. Ondernemers kiezen voor ons omdat wij een laagdrempelig kantoor zijn. Wij spreken gewone taal en doen degelijk werk: goed, eerlijk en betrouwbaar tegen een aantrekkelijk tarief.
Op ons kantoor heerst een informele sfeer, zijn de lijntjes kort en is het contact collegiaal. Iedereen is gelijk, we helpen elkaar waar nodig en de deur van de eigenaar staat altijd open. Ondanks de deadlines die ons vak met zich meebrengt, staat een goede werk-privébalans voorop. Het plezier in ons werk zit ‘m in de uitdaging om klanten te helpen met de beste adviezen en oplossingen. Maatwerk is wat we leveren, waarbij we het liefst de verwachtingen van onze klanten overtreffen. Dat is onze drive. Dat geeft een kick. MKB’s, kleinere bedrijven, éénmanszaken en particuliere klanten: bij ons krijgt iedereen alle aandacht die nodig is.
Meer weten over ons? Ga naar ackoijen.com/vacatures
Deze vacature staat open totdat we onze nieuwe collega hebben aangenomen.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt helaas niet in behandeling genomen.